Lazy Saturday - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gijs vb - WaarBenJij.nu Lazy Saturday - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gijs vb - WaarBenJij.nu

Lazy Saturday

Blijf op de hoogte en volg Gijs

28 April 2018 | Curaçao, Curaçao

Het is weekend en wat gaan we doen? Gewoon rustig aan beginnen met een paar boterhammetjes, koffie, boekje erbij... Zelfs Stijn komt al wat meer in de ontspan modus en vraagt niet of we al gaan zwemmen (dat is juist lekker aan t einde van de middag, als het niet meer zo heet is en we dan lekker kunnen afkoelen). Nee, rustig aan, Gijs kijkt een filmpje, Stijn gaat aan de slag met de Rekenpanda.

In de middag barst het Float Fest hier los op Mambo Beach, na het boodschappen doen en een lazy lunch lopen we die kant op. Gijs op zijn Super Hero badslippers, maar zo super lopen ze toch niet echt. We gaan eens kijken voor flip flops bij...de Flip Flop Shop Curacao. Stijn mag ze even passen, hmm...nee, toch een maatje groter. Afgerekend en Gijs de flop flops aan zijn voeten geschoven. Nog voor we de winkel uit waren, lagen ze al op de grond. Buiten op de hete stoep toch maar wel aan, en aangehouden onze topper! De therapie moet nog beginnen, maar we hebben al weer een kleine mijlpaal bereikt, lopen op hippe slippers kan van z’n bucketlist, YES!

Het feest hebben we verruild voor het privé strand, waar we hebben genoten van de zee en het strand. Echt lekker lazy, deze zaterdag.